Command & Conquer: Alarmstufe Rot 3: Balance-Veränderungen v1.07 - 4Players.de

4Players.de Das Spielemagazin. Kritisch. Ehrlich. Aktuell. 4Players.de Das Spielemagazin. Kritisch. Ehrlich. Aktuell.
Echtzeit-Strategie
Entwickler: EA LA
Publisher: Electronic Arts
Release:
30.10.2008
03.09.2009
26.03.2009
Test: Command & Conquer: Alarmstufe Rot 3
80

“Auch wenn die Steuerung taktische Feinheiten missen lässt: Auch auf Konsole sorgt die dritte Alarmstufe für trashige Unterhaltung.”

Test: Command & Conquer: Alarmstufe Rot 3
83

“Kurzweilige Schlachten mit herrlich durchgeknallter Kampagne, Coop-Modus und viel Charme punkten gegen seichte Taktiktiefe.”

Vorschau: Command & Conquer: Alarmstufe Rot 3
 
 

Leserwertung: 75% [7]

Wie findest Du das Spiel?

Spielinfo Bilder Videos

Schnäppchen-Angebote

Stellenmarkt Jobbörse Jobware

Nachrichten

Folge uns

       

C&C Alarmstufe Rot 3 - Balance-Veränderungen v1.07

Im offiziellen Forum von Command & Conquer: Alarmstufe Rot 3  hat EA Community-Manager APOC bekannt gegeben, welche Balance-Veränderungen für den Patch 1.07 (kein Release-Termin genannt) geplant sind:

- Parachuting drop speed increased globally.
- The range bonus applied to infantry in garrisons reduced to 25% (was 100%).
- Aircraft Return To Base speed boost reduced to 25% from 50%.

- Allied Vindicator speed reduced to 150 from 180.
- Allied Vindicator health reduced to 250 from 350.
- Allied Vindicator reload time increased by 50%

- Allied Apollo speed reduced to 170 from 250.
- Allied Apollo now twice as vulnerable to attack from units other than the Mig, Tengu, and other Apollos.
- Allied Apollo ammo reduced by 25%.

- Allied Century Bomber reload time increased by 50%

- Allied Multigunner Turret (ungarrisoned) damage versus infantry reduced by 50%.

- Japan Burst Drone vulnerability to FLAK & AUTO_CANNON damage reduced by 25%.

- Japan Imperial Warrior armor penalty while Bonzai Charging removed.

- Japan Balloon Bomb reload time now increases based on its level.

- Japan Final Squadron reload time now increases based on its level.

- Japan Enhanced Kamikaze damage done to friendly units reduced by 50%

- Japan Defender-VX base defense unpack time halved.
- Japan Defender-VX base defense transform cool-down time reduced to 2 seconds from 15.

- Japan Jet Tengu speed reduced to 160 from 200.

- Japan structure health (Barracks, WF, NY) now increase with tech level. (Amount TBD).

- Soviet Bullfrog Man-Cannon launched unit travel speed increased.

- Soviet Conscript gun damage doubled.

- Soviet MiG speed reduced to 170 from 225.
- Soviet MiGs now twice as vulnerable to attack from units other than the Mig, Tengu, and other Apollos.

Weitere Veränderungen mit 1.07:

- Addressing a number of critical multiplayer exploits related to constructing wall hubs, the Chrono-Rift & Cryocopter, and selling your MCV
- Adding a small amount of multiplayer balance changes across all 3 factions. Greg Black is already addressing your feedback from the thread!
- 2v2 Team AutoMatch
- Fixing Elo "range" functionality during automatch search so that you connect with players closer to your rank and Elo score
- Consolidating and renaming some of our game lobby's to facilitate easier navigation for the game type you are looking for
- A number of technical fixes.


Quelle: EA-Forum

Kommentare

S3bish schrieb am
Keine Ahnung?
Es spielt eh schon keiner mehr, der Gewinnen will, mit den Allies. Wer es nach dem Patch noch macht, soll bitte gegen mich spielen! Jetzt sind die Allies absolut unbrauchbar!
Die restlichen Änderungen, besonders das 2v2 Automatch und die Reich Änderungen sind top.
Aber wo bleiben die Ränge?.. :roll:
eulentier schrieb am
Ilove7 hat geschrieben:Macht die Allies halt noch schlechter, obwohl sie jetzt schon keine chance haben, wie immer typisch EA.

Du hast offensichtlich keine Ahnung.
Ugauga01 schrieb am
Sind die Patches eigentlich nur für PC oder auch für 360 ?
Ilove7 schrieb am
Macht die Allies halt noch schlechter, obwohl sie jetzt schon keine chance haben, wie immer typisch EA.
schrieb am

Facebook

Google+