von Marcel Kleffmann,

Crysis Wars: Patch 1.5 am Mittwoch



Am 29. April soll (um 18:00 Uhr) der nächste Patch v1.5 für Crysis Wars veröffentlicht werden. Neben einer Erhöhung des Nahkampfschadens und einigen Bugfixes wird das Update die Karte "Ruins" (Video) hinzufügen.

General Fixes:
- When spectating, buy menu won't switch tabs
- Occasional HUD buttons displacement
- Shoot + Zoom exploit with Sniper Rifle
- Potential renderer crash
- Score limit is correctly calculated in PowerStruggle
- Vehicle damage direction display
- Server crash when using last purchase to repeatedly buy vehicles

Updates & Improvements:
- Added health bar of player who just killed you
- Added automatic respawning in Instant Action/Team Instant Action, defaults to 20s after death
- Added new visual hit indicator asset - shows whether you hit a player or a vehicle
- Various messages for accessibility improvement
- Reworked options menu
- Added new map: Ruins

Balance:
Increased melee damage, and improved its consistency





Kommentare

boEs schrieb am
mir wäre es ganz lieb wenn da keine leute mehr über die map fliegen würden die eis aus ihrer startpistole ballern <.<
Coldbasher schrieb am
Mir wäre es lieber ein Ranked System von Battlefield zu nehmen und nicht die Ingame Ränge
johndoe722793 schrieb am
Der Multiplayer ist zwar net schlecht, aber irgendwie finde ich da is immer zu wenig Teamplay
3agleOn3 schrieb am
Wenigstens geben sie den MP von diesem game nicht einfach auf...
schrieb am
Crysis Warhead
ab 11,99€ bei