Need for Speed: Shift: Patch angekündigt - 4Players.de

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Simulation
Publisher: Electronic Arts
Release:
17.09.2009
31.12.2009
22.07.2010
22.07.2010
17.03.2011
Test: Need for Speed: Shift
85
 
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Need for Speed: Shift - Patch angekündigt

Im EA-Forum kündigten die Entwickler einen Patch für Need for Speed: Shift an, ohne einen Termin nennen zu können. Mit dem Update wird die Online-Spielerzahl auf ein Dutzend erhöht. Auch Stabilität/Performance (vor allem bei ATi-Grafikkarten) sowie die Steuerung soll der Patch neben diversen Bugfixes verbessern.

NEW CONTENT/FUNCTIONALITY
- Increased the maximum number of online players from 8 to 12

BUG FIXES - CROSS-PLATFORM
- General game stability and performance improvements
- Improved car handling
- Fix for issue where some cars would bounce on their suspension during high load situations
- Fix for grass sometimes being displayed out of position
- Fix for intermittent incorrect driver duel results
- Fix for inverted balance slider operation
- Fix for online wins and losses occasionally being calculated incorrectly for drift races
- Fixed issue where loaned career car would inherit the player's career car tuning settings - Fixed various usability issues with the advanced tuning screens
- Fixed lap timing for first lap of rolling start events
- Fixed car tuning settings sometimes not taking effect
- Fix to prevent rewinding past the start of instant replays
- Fixed car livery occasionally appearing all white during driver duel events
- Fixed incorrect screens being shown when player is disqualified
- Fix for occasional invisible opponents appearing during online drift events
- Fix for intermittent hang when skipping quickly through post-race screens
- Fix for intermittent hang when pressing X repeatedly in My Cars screen
- Fix for missing race groove on point-to-point tracks
- Prevented car livery resetting to default after an online race
- Fix for advanced tuning not staying unlocked on reload
- Fixed invitational event cars getting their setups corrupted and becoming undrivable (e.g. Veryon and Carrera GT)
- Fix for Lamborghini's having a low top speed when upgraded
- Fix for Corvette Z06 and Dodge Viper not able to move at the start of some events
- Fix for some upgraded AI cars bottoming out causing some instability over bumps
- Fix upgrade menu bug
- Fix for a force feedback strength settings save bug
- Fix multi-player settings for AI opponents and drift mode
- Fix for vinyls being incorrectly applied on rear wing
- Fix for a hang in lobby when accessing friend's list from car select
- Fix for profile load bug which skips save select menu when holding down Enter key
- Fix for jumping body parts when car resets

PC SPECIFIC
- Improved ATi graphics card support
- Improved dynamic vertex buffer usage (performance optimization on all PCs)
- Fixed crashes on certain PC configurations when changing shadow settings
- Fixed intermittent crash during first lap of races on certain PC configurations
- Disabled forced dampening for custom wheel presets on PC
- Optimized multi-GPU PC operation
- Fix for intermittent missing surface sounds on certain PC configurations
- Fix for intermittent black skies
- Fix for LAN menu hang for client when host quickly returns to main menu


Quelle: EA-Forum

Kommentare

_Jamal_ schrieb am
@VirusTI
son quark, was du da erzählst. Bisher konnte man die bisherigen NFS Teile auch mit der Tastatur spielen. Genauso wie viele andere Rennspiele.
Mit Lenkrad ist das Feeling sicher besser, aber ich hab einfach keine Lust n Haufen Geld dafür auszugeben.
Wenn das Spiel aber mit Gamepad und Tastatur eine total verkorkste Lenkung hat, sollte das nachgebessert werden.
VirusTI schrieb am
lol wenn ich das schon höre....hoffentlich kann man das dann mit Keyboard spielen....omg...kauf dir ein Lenkrad!!
Ich hoffe das die slowmo fahrten dann aufhören und das springen...ansonsten ist das game top!
RacerMako schrieb am
- Fix for Lamborghini's having a low top speed when upgraded
Ja meine gebete wurde erhört hab mich nähmlich auch schon gewundert warum mein Lamborghini im 6. gang langsamer wurde.
NormanBates schrieb am
mit etwas glück werden dann vielleicht auch die drift-events etwas fahrbarer...!
Koder 88 schrieb am
Ultra-King hat geschrieben:der,patch ist auch wirklich nötig aber von privaten lobys oder strafen beim rammen steht leider nichts.
ich glaube das wird auch leider nicht kommen. bis jetzt wird man ja sogar bonuspunkte wenn man jemanden mit 300km/h ins kiesbett schleudert und der garkeine chance mehr auf den ersten platz hat -.-
schrieb am

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