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Besiege: Early-Access-Update 0.27 mit Kamera-Block, Raketen und mehr

Besiege (Simulation) von Spiderling Studios
Besiege (Simulation) von Spiderling Studios - Bildquelle: Spiderling Studios
Für die Early-Access-Version von Besiege ist das Update 0.27 (Update #13) veröffentlicht. Es umfasst den "Kamera Block", der an den Belagerungsmaschinen angebracht werden kann und u.a. die Steuerung und die Orientierung (vor allem bei fliegenden Gerätschaften) vereinfachen soll. Die Block kann mit einem Hotkey aktiviert werden. Neu sind ebenfalls ein antriebsloses Rad und ein Raketen/Feuerwerk-Block; wobei gerade der Raketen-Block sehr viele Einstellungsmöglichkeiten bieten soll.

Changelog V0.27
ADDITIONAL CONTENT
  • Added Camera Block
  • Added Rocket/Firework Block
  • Added Unpowered Wheel

IMPROVEMENTS
  • Pistons can now be extended in build mode
  • Flying block now has a reverse option
  • Flipping a Steering Hinge now also flips the hinge's limits
  • Flamethrower now has a range slider

FIXES
  • Fixed problem where ballast weight would not update correctly
  • Fixed a bug with toggle mode on contractible springs
  • Fixed Grabber's grab static only option
  • Fixed Tank steering method that uses multiple key presses
  • Fixed the ability to skip a level by clicking along the bottom of the screen
  • Fixed placing rotation of blocks to be more streamlined
  • Valve in Zone 26 can no longer be moved in build mode
  • Barrels in Zone 16 can no longer be moved in build mode
  • Crystal in Zone 21 can no longer be moved in build mode
  • Completing Zone 20 now gives you the next level button instead of return
  • Fixed Undo/Redo bug that would sometimes remove more or less than it should

CHANGES
  • Blocks with ID 8 will no longer be loaded, this fixes an issue a lot of people experienced with Spaar's Modloader

Modding Related:
  • Custom data can now be saved to machines, with events trigger
  • Added More BlockMapper types: In all: MKey, MMenu, MToggle, MSlider, MColourSlider, MLimits.
  • The offset position and rotation of ghosts can now be set easily
  • Undo/Redo now accounts for rotation/translation changes.

Letztes aktuelles Video: Vergleich Unity 4 und 5


Quelle: Spiderling Studios

Kommentare

Danny1981 schrieb am
Grandios, in welchem super-Tempo das Spiel entwickelt wird.
Da hat sich IRRE viel getan, seit ich es gekauft habe. Nicht.
In der Zeit hätte man das Spiel wohl 20x nachprogrammieren können, wie an diesen kleinen Tröpfelpatches gearbeitet wird.
schrieb am

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