Torchlight: Patch 1.12 veröffentlicht - 4Players.de

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Action-Rollenspiel
Entwickler: Runic Games
Publisher: Perfect World
Release:
09.03.2011
06.04.2010
Test: Torchlight
80

“Die Monsterhatz zieht einen auch auf 360 mit einem eingängigen Kampfsystem sowie einer enormen Beuteausschüttung in einen Motivations-Strudel.”

Test: Torchlight
83

“Bekanntes und Beute ohne Ende: Schneller, charmanter und zugänglicher Diablo-Klon, der so manch ein Großprojekt in den Schatten stellt.”

Leserwertung: 82% [6]

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Torchlight: Patch 1.12 veröffentlicht

Wie angedeutet hat Runic Games einen frischen Patch für Torchlight veröffentlicht. Der kommt aber nicht in Form eines Updates daher, sondern gleich als frischer Installer. Der Patch ändere einige Dateien völlig, um die Ladezeiten zu verbessern, deswegen sei eine Neuinstallation notwendig. Beim Deinstallieren solle man darauf achten, nicht die Savegames zu löschen. Die neue Version und Hinweise zum Sichern der Speicherstände gibt es hier. Neben jener Optimierung und diversen Bugfixes gibt es nun außerdem die Möglichkeit, per Konsole den Schwierigkeitsgrad während des Spiels zu ändern, ohne dafür als Cheater gebrandmarkt zu werden. (Ausnahme: Der Hardcore-Modus.)

Wichtig: Wer Torchlight bei anderen Download-Anbietern wie Steam oder Gamersgate bezogen hat, muss warten, bis die neue Version dort zur Verfügung steht. Das dürfte aber auch demnächst der Fall sein.

Torchlight 1.12 Patch Notes -

  • Fixed several issues which could overwrite saves, and protected against possible save loss. Save backups are now also generated.
  • Much reduced load times for many users
  • Some minor ingame performance improvements
  • Fixed Needle Arc XP exploit
  • Fixed Shadow Armor stacking effects
  • Fixed vendor dupe bug
  • Fixed various fullscreen startup issues
  • Fixed broken Brink cinematic on subsequent plays
  • Fixed merchant 'thief' exploit
  • Fixed right clicking in inventory casting certain spells
  • Fixed console not activating on Steam builds - this also fixes the fact that subsequent characters didn't see the random dungeon unlock after the first completion
  • Fixed issue with Syl's cinematic not being "skippable" during first boss fight
  • Fixed some DOT deaths not dropping loot
  • Quest items no longer allowed in stash
  • Several level fixes for a few places where things overlapped, or collision was missing, or stuck-issues cropped up
  • Fixed texture/mesh/ replacement issues with mods
  • You can now change difficulty level on the fly from the console without being branded a Cheater ( UNLESS you're playing hardcore )
  • Fixed pet minions not awarding fame
  • Fixed slow load times when mods were enabled
  • Pets inherit your spell masteries
  • Magic find takes the max value between you and your pet when pets or pet minions make a kill
  • Visible/increasing chance of stripping enchants via enchanter. Price based on # of enchants. Variables tunable in globals.dat
  • Troll pet is properly invincible
  • Tree Boss could be charmed - fixed
  • Fixed issue - Returning to town if you died during Ember Colossus or Medea would make them dormant on return
  • weapon + shield doesn't count as 'dual wielding'
  • Shimmering Scale ( and 2 other socketables ) now work properly when socketed
  • Ember lance slight nerf
  • Ember lightning slight buff
  • Aloe Gel summon provides better healing
  • Equippables properly provide bonuses to passive skills
  • Fixed display issue where multiple skill bonuses on the same item would collapse into a single display
  • Hardware skinning settings respected properly for pet paperdolls
  • Fix for potential bad state in the henchman battle
  • Enchantments at level 100 now work
  • Relabeled difficulty levels, and added tooltips explaining each
  • Fixed 'free spell purchase' exploit
  • Socketables cannot be heirloomed
  • Fix for masteries not updating certain spell bonuses until logout/login
  • Summon Blood Skeleton has 11 levels now
  • Various small grammar and spelling fixes
  • ADDITION : Rimlights, HW Skinning, and VSynch can all be altered from the Settings menu now.
  • MODDERS: Items can be set to 'always identified'

Quelle: VE3D

Kommentare

Levi  schrieb am
und selbst wenn, der deutschmod ist schon in arbeit, und sobald der Editor draußen ist, gibts dann auch alles in deutsch. (momentan sind nur statische Texte übersetzt)
Sepperlot schrieb am
Duracell Hase hat geschrieben:Ich wills aber auf deutsch!
Die 3 Sätze Story die es da gibt braucht man nicht auf deutsch.
GodFaddoh schrieb am
4Players hat geschrieben:Der kommt aber nicht in Form eines Updates daher, sondern gleich als frischer Installer. Der Patch ändere einige Dateien völlig, um die Ladezeiten zu verbessern, deswegen sei eine Neuinstallation notwendig.
Aha, ist mir neu aber egal. Es sei ihnen verziehen.
schrieb am

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