Call of Duty: Black Ops: Anstehende Patch-Veränderungen - 4Players.de

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Military-Shooter
Entwickler: Treyarch
Publisher: Activision
Release:
09.11.2010
09.11.2010
09.11.2010
09.11.2010
26.09.2012
Test: Call of Duty: Black Ops
80
 
Keine Wertung vorhanden
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82
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Call of Duty: Black Ops - Anstehende Patch-Veränderungen

Call of Duty: Black Ops (Shooter) von Activision
Call of Duty: Black Ops (Shooter) von Activision - Bildquelle: Activision

An welchen Problemen und Unstimmigkeiten die Entwickler von Call of Duty: Black Ops (PC-Version) gerade arbeiten, das hat Josh Olin (Community-Manager bei Treyarch) nun verraten. Der "demnächst" erscheinende Patch für den Ego-Shooter soll nicht nur die Performance mit Zwei-Kern-Prozessoren verbessern, sondern ebenfalls unvollständige Server-Browser-Ergebnisse weitgehend ausmerzen. Die Quickmatch-Funktion soll zukünftig bessere Partien heraussuchen (bessere Ping, weniger Lags) und zugleich soll das Spawn-System (Mulitplayer) überarbeitet werden. Auch einige Schnitzer auf den Karten werden aus der Welt geschafft.

-Added an option to create shaders during load time. This fixes hitching when viewing a new area of the map for the first time on some video cards.
-Incomplete server browser results.
-Improvements to Quickmatch results (with better ping and reduced lag)..
-/connect
-/reconnect
-Improved threading performance on computers with only 2 cores.
-Fixed random freezes in certain computer configurations.
-Increased reserved slots to 9.
-Improvements to the spawn system to resolve an issue where negative spawn influencers from specific game events were not always being deleted after the danger had cleared - in some matches, this was causing good spawns to be erroneously flagged by the game as bad spawns, which in turn forced actual bad spawns to get selected later in the match
-Weekly and Monthly leaderboards will now track all kills, deaths and assists properly (All Time leaderboards were not affected by this)
-Prevention of killstreak selection getting disabled in Combat Training under rare conditions
-Array: Added collision to prevent players from partially clipping into a tree
-Launch: Added collision to prevent players from strafe jumping onto an invisible ledge at the base of the rocket near B3
-Summit: Added collision to prevent players from jumping to a location outside of the map boundary when in Custom Games where player speed is maxed out
-Havana: Added collision to prevent players from jumping onto an invisible ledge above a doorway at C2
-Nuketown: Adjusted a spawn point that would spawn players on top of a mannequins head when that mannequin was randomly spawned in that location
-Launch: User could access a small platform outside of the intended play space below the rocket gantry by jumping to a very specific location; now blocked from access
-Launch: User could access a small area inside geometry at vents near Dom flag A by going prone and moving around in a very specific location; now blocked from access
-Some users reported that weapon attachment challenges were not resetting after prestige; now all are guaranteed to clear as soon as selecting the prestige option
-Radar sweep when there are only 2 players left in One in the Chamber will stop functioning if the 2 players have multiple lives when the sweep starts
-Villa: User can clip into rock at west edge of grid zone B2 and see through to the other side
-Crisis: User can clip into LVT between grid zone A3 and B3 and see through to the other side
-User can get an infinite number of 'Sam Turret', 'Care Package' and 'Sentry Gun' killstreaks (commonly referred to as the care package glitch)


Quelle: CoD-Forum
Call of Duty: Black Ops
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Kommentare

Coconutpete84 schrieb am
Was haltet ihr eigentlich vom Hardcore Modus in der jetzigen Form?
Für mich ist es irgendwie ein Spray and Prey!
Kaum sieht man jemanden funkeln wird aus allen Rohren gerotzt. Man geht in einen Raum und schießt schon mal :D
So machts mir keinen Spass, zumal Camper dort schon extrem sind.
M.D.Geist schrieb am
-=Khaos=- hat geschrieben:MD:
Ich hab jetzt drei (in Zahlen: 3) Beiträge von dir gemeldet, weil du hier nur noch rumflamest und beleidigst.
Nichts substantielles mehr zu sagen, dass deine Beiträge meldenswert werden?
ich fühle mich geehrt!
cerberµs schrieb am
Bitte langsam wieder zu einer sachlichen Diskussion zurück kommen, danke.
Rickenbacker schrieb am
Wisst ihr was der Knüller in diesem Thread ist ?
Ne ?!
Das sich CoD Spieler und BC Spieler über die "Qualität" von Shootern streiten!
Ich meine wie geil ist das denn !?
Chapeau Leute, ihr habt wirklich Humor.
-=Khaos=- schrieb am
MD:
Ich hab jetzt drei (in Zahlen: 3) Beiträge von dir gemeldet, weil du hier nur noch rumflamest und beleidigst.
Nichts substantielles mehr zu sagen, dass deine Beiträge meldenswert werden?
schrieb am

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