von Marcel Kleffmann,
Outlast 2: Erster Patch überarbeitet den Schwierigkeitsgrad
Für die PC-Version von Outlast 2 ist ein Patch veröffentlicht worden, der unter anderem Verbesserungen an dem Schwierigkeitsgrad im Allgemeinen vornimmt. Einige Schlüsselstellen des Spiels sollen auf "Normal" fortan ein "ausgewogeneres und angemesseneres Spiel-Erlebnis" bieten. Die Schwierigkeitsstufen "Hard" und "Nightmare" sollen weiterhin herausfordernd sein. Darüber hinaus wurden einige Bugs behoben und die Untertitel vergrößert. Die Konsolen sollen "demnächst" mit diesem Update versorgt werden.
Patch-Notes (05/05):
Letztes aktuelles Video: Video-Test
Patch-Notes (05/05):
- Global rebalancing of the game difficulty.
- Microphone no longer uses extra batteries.
- Increased the size of subtitles.
- Fixed an issue on Intel HD 4000 cards where most dynamic lights were missing.
- Fixed an issue where flickering black squares appear in the center of the screen at some specific resolutions.
- Fixed an issue with alternate controller mappings and the camcorder UI.
- Fixed an issue with double doors where one of them is locked.
- Fixed an issue causing lost save games when Steam somehow fails to initialize.
- Fixed some heretic sound effects.
- Fixed multiple minor gameplay issues (collisions, crawling, tutorials, etc.)
- Fixed multiple rare crashes.
- Added a "-refreshrate 60" command-line parameter to specify a preferred refresh rate (replace 60 by the desired refresh rate).
- Added a "-notexturelimit" command-line parameter to remove texture size limits based on VRAM amount.
- Added a "-borderless" command-line parameter to use borderless fullscreen and not have to edit INI files.
- Note that this does not yet include the Simplified Chinese translation, we're still working on that part, it should be ready next week.
Letztes aktuelles Video: Video-Test