Hi nameless23,
streng genommen hast du Recht: Obwohl er immer noch der Studio-Chef ist und ein wachsames Auge auf Deus Ex 2 richtete, hat er die Rolle des Lead-Designers abgegeben und bezeichnet sich selbst als eine Art Qualitäts-Kontrolleur. Wir werden es abschwächen, aber ich lasse den Warren mal selbst beschreiben welche Rolle er im Leben seiner Ex spielt, damit alle Klarheiten beseitigt werden :wink: :
"My name is Warren Spector. My personal title is Studio Director. I conceived the original Deus Ex and was the project director on the game. Now I'm working mostly as chief kibitzer, I guess
(...)
Mostly what I'm doing is working with him to make sure that it's true to the ideals of the original game, that the story makes sense, that the game is of the quality that we want, and the gameplay experience is what we want it to be."
Quelle: IGN-Interview
http://pc.ign.com/articles/437/437677p1.html
streng genommen hast du Recht: Obwohl er immer noch der Studio-Chef ist und ein wachsames Auge auf Deus Ex 2 richtete, hat er die Rolle des Lead-Designers abgegeben und bezeichnet sich selbst als eine Art Qualitäts-Kontrolleur. Wir werden es abschwächen, aber ich lasse den Warren mal selbst beschreiben welche Rolle er im Leben seiner Ex spielt, damit alle Klarheiten beseitigt werden :wink: :
"My name is Warren Spector. My personal title is Studio Director. I conceived the original Deus Ex and was the project director on the game. Now I'm working mostly as chief kibitzer, I guess
(...)
Mostly what I'm doing is working with him to make sure that it's true to the ideals of the original game, that the story makes sense, that the game is of the quality that we want, and the gameplay experience is what we want it to be."
Quelle: IGN-Interview
http://pc.ign.com/articles/437/437677p1.html