Halo: The Master Chief Collection - Update, Remnant-Karte und Halo 3: ODST Remastered sind verfügbar
Für Halo: The Master Chief Collection steht ein weiteres Inhaltsupdate zum Download bereit, das u.a. die Multiplayer-Karte "Remnant" (Remake von Relic) für Halo 2: Anniversary enthält und die Unterstützung für die überarbeitete Kampagne von Halo 3: ODST mit sich bringt. Somit ist die ODST-Kampagne in 1080p mit 60 Bildern pro Sekunde fortan separat erhältlich (4,99 Dollar), wobei alle Spieler, die die Master Chief Collection vom 11. November bis zum 19. Dezember 2014 gekauft und sich in dem Zeitrahmen bei Xbox Live eingeloggt haben, diese Zusatzkampagne kostenlos erhalten. Entsprechend qualifizierte Spieler sollen den Keycode bereits erhalten haben bzw. zeitnah bekommen. Das ODST-Angebot ist als Kompensation für die Matchmaking-/Multiplayer-Probleme gedacht.
Letztes aktuelles Video: Halo 3 ODST Walkthrough
Letztes aktuelles Video: Breaking Down the Map - Halo 2 Anniversary - Remnant
New Features and Content
Remnant [Remake of the Halo 2 Classic multiplayer map Relic] is now available for all users
100 New Achievements added for ODST and Remnant. To see the list, head here.
Players can now search for Gamertags and access file share, by selecting their own Gamertag in the Active Roster. To learn how, head here.
Enables DLC addition of Halo 3: ODST campaign (available separately via the Xbox Store). For more information on Halo 3: ODST campaign, go here.
Ranking
Improved skill matchmaking for parties in ranked playlists
Made an updated to ensure that parties are no longer separated onto different teams in ranked playlists
Improved rank stability to prevent ranks from incorrectly resetting
Quit and loss Penalties
Quit and loss penalties are now applied immediately in matchmaking
Halo: CE
Resolved Assault Rifle and Shotgun registration issues
Fixed an issue with vehicle audio in split-screen
Reduced occurrences of players falling out of map
Improved stability while title is in “suspend” mode
Improved music playback for Campaign
Halo 2 Classic
Fixed an issue where playlist scores posted to Leaderboards incorrectly
Improved host migration handling in for peer-to-peer custom game matches
Halo 3
Added UI support for Halo 3 voice chat in matchmaking
Improved Campaign stability
Fixed an issue where the scoring HUD would not display in Campaign
Fixed an issue where some players could experience a delayed spawn into a matchmade game
Halo 4
Fixed an issue where the scoring HUD would not display in Campaign
Parties & Roster
Added support for displaying parties as a group in the roster
Improved handling of dedicated servers
Team colors are preserved after every match in custom games
Fixed a host migration issue for Custom Games
Improved handling of player joinability and leader promotions through Active Roster
Improved stability of 16 player parties
Forge
Improved Forge Stability with large number of players on high budget maps
Added support for Infection within Halo 3 Forge maps
Fixed an issue where “Place at Start” did not function correctly in Halo 3
Fixed an issue where controller settings were not respected in Halo 2: Anniversary
Achievements
Improvements to achievement unlocking throughout title
Fixed an issue that prevented the Blast Can achievements from unlocking in matchmaking
UI, Stability, & Misc
Made improvements to stat tracking for all titles
Improved functionality of unlock notifications
Improved voice chat functionality throughout all titles
Improved PGCR stats/details and stat uploading reliability
Fixed issues where local & shared files may not appear under “My Files”
Improved Stability of Co-op play in Campaign Playlists
UI now sorts achievements, nameplates, and avatars based on what you have unlocked
Improved Scoring functionality during Co-Op Campaign sessions
Improved Spartan Ops performance
Improvements made to mission progression in Campaign Playlists
Improved Rival functionality in Campaign Playlists
Improved stability for Halo 2: Anniversary map loading in matchmaking
Final scoreboard is now displayed during outro loading screen after a match
linkkatze hat geschrieben:Klasse um einen Tag verfehlt dann hätt ich es auch Gratis bekommen! NACHTRAG: Konnten sie nicht sagen alle die, die Beta Phase mitgemacht haben? NÖÖÖÖ!
Warum sollten sie? Es war eine Entschuldigung für alle die eben die Probleme mitmachen mussten. Die Halo 5 Beta zu spielen ist nun keine Leistung, wenn du nicht brav Bugs gepostet hast. Abgesehen davon sparen wir ganze 5$, wirste sicher nicht von verhungern. Auf jeden Fall ein Kampfpreis für ein Spiel mit allem drum und dran.
JudgeMeByMyJumper hat geschrieben:
Welche beta-Phase??
Halo5 Beta natürlich.
Hattet ihr nicht schon eine Entschädigung bekommen in sachen Monat Gold oder irre ich da jetzt? Da wäre es doch nofair wenn man dies als Beta tester belohung erhalten hätte! Naja egal...
linkkatze hat geschrieben:Klasse um einen Tag verfehlt dann hätt ich es auch Gratis bekommen! NACHTRAG: Konnten sie nicht sagen alle die, die Beta Phase mitgemacht haben? NÖÖÖÖ!
Welche beta-Phase?? Die Kollektion lief und läuft erste Sahne. Probleme gabs nur im Multiplayer. Habs heute morgen schon geladen und es macht einen guten Eindruck.
linkkatze hat geschrieben:Klasse um einen Tag verfehlt dann hätt ich es auch Gratis bekommen! NACHTRAG: Konnten sie nicht sagen alle die, die Beta Phase mitgemacht haben? NÖÖÖÖ!
Naja kostet ja nur 4,99 USD/EUR, für die, die es nach dem 19.11 "gespielt" bzw gestartet haben.