
.@thegreatcurmud1
things we could have done last week:
1) gone to e3 to build more hype
2) made our game better
we did number 2 :)
— Sean Murray (@NoMansSky) 23. Juni 2016
Ein Tag später veröffentlichte Murray dann auf der offiziellen Webseite ein Statusupdate und erklärte, dass das Spiel von Tag zu Tag besser werden würde. Natürlich würde er die Enttäuschung über die Verschiebung auf den 9. August in Nordamerika und den 10. August in Europa verstehen, aber No Man's Sky sei größer geworden als man es sich vorstellen könne - vor allem für ein kleines Entwicklerteam und wenn die Erwartungen so hoch seien.
Sean Murray: "I've said it before, but No Man's Sky is the hardest thing I've ever worked on. It's even bigger than you can imagine. This is a type of game that hasn't been attempted before, by a smaller team than anyone would expect, under an intense amount of expectation. And despite all of that, development is genuinely going well. This is the hardest working, most talented team I've ever worked with, and I'm so proud of what we're doing. For all our sakes though, we get one shot to make this game and we can't mess it up."
Letztes aktuelles Video: Lore of No Mans Sky