von Michael Krosta,

Mortal Kombat X: Balance-Patch auf PS4 erhältlich, Xbox One und PC folgen

Mortal Kombat X (Prügeln & Kämpfen) von WB Games
Mortal Kombat X (Prügeln & Kämpfen) von WB Games - Bildquelle: WB Games
Der bereits Anfang des Monats angekündigte Patch für Mortal Kombat X (ab 4,19€ bei kaufen) , der u.a. basierend auf dem Feedback der Community an der Balance des Prügelspiels schrauben soll, ist ab sofort für die PlayStation 4 erhältlich. Das gibt Publisher Warner in seinem Community-Bereich zusammen mit den Patch Notes bekannt und merkt außerdem noch an, dass das Update auf der Xbox One und dem PC bald folgen wird.

Hier die Patch Notes:
  • D'Vorah (Venomous) - Adjusted the Poison Stack algorithm to prevent the top end from getting so high
  • Ermac (Spectral) - Fixed a bug in which he could get stuck in flight controls
  • Goro - Fixed a bug which was preventing Krush from having its landing location chosen
  • Goro – Slightly increased the input window to meterburn PunchWalk on hit
  • Jacqui (Full Auto) – Decreased the block advantage on Up Rocket by 5 and slightly increased the pushback preventing a block trap
  • Jax - Adjusted Carl Weather skin hurt regions to better match the others
  • Johnny Cage - Ultra Flipkick now uses the correct damage value from hotfix data (12)
  • Kano (CutThroat) - Adjusted the armor frames of Charge Up to compensate for the faster startup
  • Predator - Fixed a bug which allowed Predator to sometimes have 2 Smart-Disc on screen at the same time
  • Predator (Hish-Qu-Tien) - Fixed a bug which was making it so Plasma Shot was ignoring some damage scaling
  • Quan Chi (Sorcerer) - Fixed a bug which allowed him to reset the cooldown of runes after a Final Hex has run out
  • Quan Chi (Sorcerer) - Reverted the temporary change of Final Hex block damage increase (back to 3x)
  • Reptile - Turned off the ability to 2in1 special cancel into Floating Ball
  • Reptile (Deceptive) - Added a short cooldown after Invisibility to prevent players from spending multiple bars of meter if executed very fast
  • Reptile - Lowered the input priority of Floating Ball
  • Shinnok - Away+FK now auto-faces correctly
  • Takeda - Reduced the cancel advantage from Towards+FP,BP,BP+BK by 1 preventing a block trap
  • Takeda - Fixed a bug which would cause the reaction to Tri Kunai to sometimes play in the wrong direction
  • Takeda (Ronin) - Reduced the block cancel advantage of Away+BP,FP,BP+BK by 3 preventing a
  • block trap
  • Takeda (Ronin) - Kool Whip Brutatlity when in Ronin should work more consistently now.
  • Tanya (Pyromancer) - Fixed a bug which was applying the Dark Shroud & Devil's Dust damage to her throws and other misc damage
  • Tanya (Pyromancer) - Reverted the temporary change of the Dark Shroud & Devil's Dust damage (back to 10)
  • Tanya (Pyromancer) - Dark Shroud & Devil's Dust now use the correct lifetime value from hotfix data (7 seconds)
  • Tremor - Some variation specific moves now have corrected values in the movelist

Letztes aktuelles Video: Mileena-Kombat-Class

Quelle: Warner

Kommentare

Hans Meiser 112 schrieb am
Flachpfeife hat geschrieben:
KomerzGamer hat geschrieben:Hauptsache nichts am Netcode verbessern. Online weiterhin nahezu unspielbar. gg NRS
Ich muss sagen, ich habe mittlerweile ueberhaupt keine Probleme mehr (PC).
Sei dir gegönnt. Ich bin leider mit der Xbox unterwegs und da hat sich nichts getan. Liegt auch nicht an meinem Internet oder dem NAT-Typ. Ist einfach sehr schade, weil das Spiel an sich sehr gut ist.
Flachpfeife schrieb am
KomerzGamer hat geschrieben:Hauptsache nichts am Netcode verbessern. Online weiterhin nahezu unspielbar. gg NRS
Ich muss sagen, ich habe mittlerweile ueberhaupt keine Probleme mehr (PC).
Hans Meiser 112 schrieb am
Hauptsache nichts am Netcode verbessern. Online weiterhin nahezu unspielbar. gg NRS
schrieb am
Mortal Kombat X
ab 19,50€ bei