Patch verbessert Performance und Stabilität
Gambitious Digital Entertainment und Urban Games haben den "grösseren" Performance-Patch für Transport Fever (ab 44,99€ bei kaufen) veröffentlicht. Das Update verbessert die Performance und bringt mehr Stabilität (vor allem auf Mac-Computern). Die Entwickler schreiben: "Die Performance wurde in den Bereichen Simulation, Rendering und Baumodus signifikant verbessert. Zudem sorgen verschiedene Verbesserungen der Bedienung wie ein flüssiger Mauszeiger oder eine neue Progress-Bar beim Speichern für ein deutlich besseres Spielerlebnis. Einige Probleme, die auf gewissen Mac-Systemen auftraten, wurden gelöst. Im Speziellen wurde ein Problem gelöst, welches nach einigen Minuten Spielzeit auftrat und das Spiel abstürzen liess. Zudem wurde das Terrain-Tool stark verbessert, und verschiedene Änderungen in den Bereichen Game-Play und Simulation erhöhen den Spielspass. Auch wurden zahlreiche kleine Bugs sowie Probleme bei der Kampagne gelöst."
Build 12232 (December 20)
- Improved rendering performance
- Improved simulation performance
- Improved performance while building
- Improved stability on Mac computers
- Improved terrain tool
- Improved performance of vehicle/station/line etc. tables
- Improved Steam Workshop support (link mods to workshop page)
- Improved Steam Workshop support (unsubscribe from advanced game settings)
- Improved vehicle window (show if refittable)
- Improved GUI window positioning
- Improved vehicle LODs
- Improved main connections (removed industry main connections)
- Improved save game GUI (progress bar)
- Improved bus/tram behavior in big towns
- Improved mouse cursor (fluent system mouse cursor)
- Improved ship motion (fewer slowdowns)
- Improved cargo simulation (reduced negative effects of overloaded stations)
- Improved cargo simulation (ship more items in certain cases)
- Improved Chinese translations
- Fixed wooden bridge bulldozing
- Fixed ships not finding path to depot, or not going to closest depot
- Fixed automatic vehicle replacement (unload cargo first)
- Fixed line manager "visible only" for air/water lines
- Fixed crash when building tracks
- Fixed crash when initializing game with experimental map size
- Fixed mod vehicles not showing up in USA scenario
- Fixed main connection warnings showing up even if disabled in base config
- Fixed a bug which caused towns to grow too fast (applies to new games only)
- Fixed harbor placement when snapping to street
- Fixed ships (removed crude/oil/fuel from non-tankers)
- Fixed various building LODs
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