Torchlight 2: Patch bringt neue Begleiter - 4Players.de

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Action-Rollenspiel
Entwickler: Runic Games
Release:
30.06.2012
Test: Torchlight 2
86
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Leserwertung: 92% [3]

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Torchlight 2 - Patch bringt neue Begleiter

Torchlight 2 (Rollenspiel) von Runic Games / Daedalic / Perfect World
Torchlight 2 (Rollenspiel) von Runic Games / Daedalic / Perfect World - Bildquelle: Runic Games / Daedalic / Perfect World
Für Torchlight 2 steht ein neues Update bereit, das automatisch runtergeladen werden sollte. Der Patch fügt zwei neue tierische Begleiter (Dachs und Eule) hinzu, bringt russische und polnische Sprachunterstützung und schafft einige Unstimmigkeiten aus der Welt, u.a. bei der Schadensberechnung von Fernkampfwaffen (Rifle und Cannon).

Pets
  • Owl pet added
  • Badger pet added

Languages
  • Russian language now available
  • Polish language now available

General
  • Several spelling errors fixed
  • Dimensions fixed on one texture
  • A lot of internal fixes to support translations better, and copy-pasting of cyrillic characters and use of IME
  • Characters with certain special characters in their names won't fail to save
  • Attacks that deal weapon% no longer give bonus crit for values over 100%
  • Missiles with an AoE were not properly taking into account some untargetable states
  • Run speed bonuses were sometimes added twice
  • Fixed Trillbot achievement quest

Skills
Engineer
  • Rank 8 and 9 or Seismic Slam scale soak values properly on direct damage
  • Flame Hammer, Ember Hammer and Emberquake correctly list staves in requirements

Berserker
  • Storm hatchet now targets better on slopes
  • Storm hatchet should be less likely to collide with walls and more likely to collide with units
  • Ravage knockback/slow resistance fixed
  • Ravage falls back to autoattack when mana is low
  • Battle rage properly refreshes now
  • Shadowbind procs now level properly

Embermage
  • Rank 4 of Firestorm now has correct max damage
  • Issues w/ Prismatic Bolt duration effects resolved
  • Fixed mana cost for rank 10 of Infernal Collapse

Spells
  • Made requirement reduction spells work properly

Items
  • Rifle and Cannons now use weapon damage instead of DPS - fast weapons were stronger than intended, slow weapons were weaker than intended
  • A non functioning proc on the Tundra set was converted to a functioning Lifesteal
  • Tomes of Weapon Expertise (spells) now correctly state that they improve Claw use, amongst the other weapons
  • New ring for Emberweave set
  • New pants for Embercraft set
  • Legendary wand Earth Dies Screaming can no longer crash the game
  • Fixed some issues with item-based proximity effects getting doubled

Maps
  • Various pathing and collision fixes
  • Various new boss rooms added for maproom maps
  • Several new Phase Beast rooms added
  • Can't be knocked behind fence in Arena of Slaughter

Monsters
  • Exploding zombies now strike only once per explosion
  • King gels have champion resistances and minion gels cannot be charmed

Recipes
  • Transmutation recipe for sockets can't eat gems with no return.

Random Maps
  • Some random map affixes better tuned

Quest Related
  • You must talk to the guardian of mana before you can enter the dungeon from Act 4 hub
  • Some players stuck in a state where their quests will not advance, or the final quest will not complete, allowing access to the mapworks, should be resolved.

System
  • Fix for crash in certain circumstances when wearing gear that requires a requirement reduction spell
  • Fixed crash when quitting the game from the options menu while the shared stash is open.

Quelle: Runic Games
Torchlight 2
ab 37,49€ bei

Kommentare

TP-Skeletor schrieb am
 Levi hat geschrieben:
kabuki hat geschrieben:kann man das pet auch nachträglich ändern? hab schon 3 der 4 klassen mitten im game. wollte jetz eigentlich nicht 1 klasse nochmal anfangen, da ich die beiden neuen pets ganz cool finde.
guckst du hier:
http://forums.runicgames.com/viewtopic.php?f=48&t=43248
(bietet auch möglichkeiten zum Pet-Change ... und er hat sogar schon die neuen zur Auswahl :)
GOIL!
Danke Levi! :Häschen:
Levi  schrieb am
kabuki hat geschrieben:kann man das pet auch nachträglich ändern? hab schon 3 der 4 klassen mitten im game. wollte jetz eigentlich nicht 1 klasse nochmal anfangen, da ich die beiden neuen pets ganz cool finde.
guckst du hier:
http://forums.runicgames.com/viewtopic.php?f=48&t=43248
(bietet auch möglichkeiten zum Pet-Change ... und er hat sogar schon die neuen zur Auswahl :)
kabuki schrieb am
kann man das pet auch nachträglich ändern? hab schon 3 der 4 klassen mitten im game. wollte jetz eigentlich nicht 1 klasse nochmal anfangen, da ich die beiden neuen pets ganz cool finde.
dabrain00 schrieb am
Wow, das erinnert mich an die "gute alte Zeit", bevor die DLC-verfechter alt genug waren den Markt zu beeinflussen.
schrieb am

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