Hard Reset: Patch 1.02 mit Survival Modus - 4Players.de

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Science Fiction-Shooter
Entwickler: Flying Wild Hog
Publisher: Gambitious Digital Entertainment
Release:
13.09.2011
03.06.2016
03.06.2016
Test: Hard Reset
73

“Technisch beeindruckender, spielerisch durchschnittlicher Oldschool-Shooter, der seine Kürze mit mächtig viel Rabatz ausgleicht.”

 
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Leserwertung: 85% [2]

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Hard Reset: Patch 1.02 mit Survival Modus

Hard Reset (Shooter) von Gambitious Digital Entertainment
Hard Reset (Shooter) von Gambitious Digital Entertainment - Bildquelle: Gambitious Digital Entertainment
Wie Flying Wild Hog verkündet, kann der nächste Patch (v1.02) für Hard Reset jetzt heruntergeladen werden. Das Update erweitert den Sci-Fi-Shooter um einen Survival-Modus, in dem man gegen immer stärker werdende Feindeswellen antritt und möglichst lange überleben muss. Survival kann in allen Kampagnen-Levels und auf allen Schwierigkeitsgraden gespielt werden. Dank Ranglisten kann man seine Zeiten mit den Resultaten anderer Spieler vergleichen.

Neben zwei neuen Maps wartet der Patch außerdem mit Support für nVidias 3D Vision und Surround (Multi-Display) sowie der einen oder anderen kleinen Gameplay-Änderung auf.

What's new?
New Survival Mode. Two new maps are available: 'Arrival Hall' and 'Landing Pad'.
To launch Survival Mode, select 'New Game' and then 'Survival Mode'
Survival Mode is available in all the difficulty levels selectable for Hard Reset Campaign.
Added Leaderboards for the Survival Mode.
Full Nvidia 3dVision support.
Full Nvidia Surround support.
Support for multiple displays - recommended 3 display adapters for best effects, and several non-standard resolution modes.
To select the triple display mode in the game, change the Aspect Ratio to 'Other' in the Video Options menu, then select a resolution you wish to use.
Note that the 'Other' mode will be available only if you have 3 displays connected to your PC.
Added a 'Details' tab in the Profile screen - now you are able to check the score you achieved on each of the game's levels.


What's changed?
During bullettime, falling down won't cause additional damage to players.
Changed the way how the Mortar Cyborgs react to player in vicinity.
Crawling gorillas will explode when trying to jump off a higher place.
Changed the way how Melee Cyborgs behave - now you are able to avoid their attacks while sprinting - their aoe frontal cone was lowered.
All the crosshairs will be displayed in an appropriate way to objects in front of the player for 3dVision.
Changed the way how the messages and hints are displayed to a way more appropriate for 3dVision.
Changed the way how dynamic lightning is rendered on decals.
Changed the way how weapons are displayed on screen.
Changed the way how the HUD is displayed both in 3d and on multiple displays.
Improved support for dual SLI users.


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