The Incredible Adventures of Van Helsing 2: Klassen & Co. - Infos zum Sequel - 4Players.de

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Action-Rollenspiel
Entwickler: Neocore Games
Publisher: Neocore Games
Release:
22.05.2014
08.08.2017
01.07.2016
Test: The Incredible Adventures of Van Helsing 2
80
 
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The Incredible Adventures of Van Helsing 2: Klassen & Co. - Infos zum Sequel

The Incredible Adventures of Van Helsing 2 (Rollenspiel) von Neocore Games
The Incredible Adventures of Van Helsing 2 (Rollenspiel) von Neocore Games - Bildquelle: Neocore Games
Nachdem man The Incredible Adventures of Van Helsing 2 vor einiger Zeit angekündigt hatte, nennt Neocore Games jetzt ein paar Details.

Der "zweite Teil der Trilogie" wird standardmäßig mit drei Klassen ausgestattet sein - Arcane Mechanic, Hunter und Thaumaturge. Auch die Höhle des Jägers ist natürlich wieder am Start. Den Tower-Defense-Part des Spiels haben die Entwickler ausgebaut und versprechen eine bessere Spielmechanik und weitere sieben Level, die in Form von Nebenquests dargeboten werden.

Bis zu vier Spieler können kooperativ die Kampagne angehen, im PvP-Modus dürfen sich bis zu acht Teilnehmer gegenseitig verkloppen.

"Resistance management – As the leaders of the Borgovian Resistance, players will participate in the micromanagement of the allied troops, improve the equipment of the Resistance fighters or find loot that makes them more powerful.

Rage system – Enabling players to charge up to three skill modifiers called Power Ups on 8 active skills by way of spending Rage points collected from impressive feats.

Unique companion system – Lady Katarina, a ghost with snappy wit, comes to the support of Van Helsing with her own set of abilities, behaviors, and two skill trees.

Fragmentation system – Besides forging, enchanting and infusing items with essences, players now have another option to alter items to their liking. Artifacts can be taken apart, shattered into magical fragments. The process generates a basic shard, and then the enchantments also dissolve into separate fragments. Fragments can be turned into purely magical runes that can be altered and put on new items, changing them into various new powerful artifacts.

The Beast in the Lair - The Chimera is a unique creature, an artificial monster straight from the Ink that players will find during their adventures, claim as theirs, enhance its abilities and summon it into combat or send away to the Ink to hunt for treasure.

Hall of Trophies - Players can decorate their Lair with trophies that give global modifiers to the game world, like empowering monsters, granting more spellpower to all allies or turning Katarina into a more lethal ghost.

Multiplayer – Allowing players to test their skills against each other via the PVP mode (8 players) or join their forces and complete the story in the co-operative campaign (4 players)."



Kommentare

zivedo schrieb am
Mit meinem Athlon 64 X2 6000+ 4GB (sogar mit Vista 64 :-) ) hab ich performancemässig nie ein Problem gehabt. Klar, der Multiplayer ist Schrott. Mit den letzten Fixes geht der SP mittlerweile ganz toll.
PanzerGrenadiere schrieb am
zivedo hat geschrieben:
lastsmile hat geschrieben:sollten lieber erstmal die bugs in teil 1 fixen. ansonsten gut
Guckst Du hier:
http://steamcommunity.com/games/215530/ ... 2397070836
und hier
http://steamcommunity.com/games/215530/ ... 6324952488
Das die sich nicht zeitnah um Patches oder ihre Community kümmern kann man Neocore nur schwer vorwerfen.
GreeTz
:lol:
nicht zeitnah. das speil ist seit mai draußen. das letzte mal als ich das spiel gespielt hab lief der mp überhaupt nicht und so toll das spiel auch war: gegen ende kam es trotz genug rechenleistung immer mehr zu rucklern und einbrüchen. hat so keinen spaß mehr gemacht.
zivedo schrieb am
Konkret. Ich freu mich riesig drauf. Den ersten Teil fand ich absolut klasse, obwohl nicht ganz so perfekt. Neocore hat dennoch meinen Respekt verdient.
lastsmile schrieb am
sollten lieber erstmal die bugs in teil 1 fixen. ansonsten gut
schrieb am

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