von Marcel Kleffmann,

Titanfall: Server-Update bringt Balance-Veränderungen und Bugfixes

Titanfall (Shooter) von Electronic Arts
Titanfall (Shooter) von Electronic Arts - Bildquelle: Electronic Arts
Respawn Entertainment aktualisiert derzeit die Server von Titanfall (ab 4,28€ bei kaufen) mit einer neuen Version des Spiels. Folgende Balance-Veränderungen und Bugfixes werden vorgenommen:

Balancing adjustments and general changes
  • The damage indicator from Electric Smoke is now much more noticeable
  • Search Drones will now show up in Classic Modes of Angel City
  • Arc grenade/mine effects no longer draw on friendly Pilots and Titans
  • Lowered the point value of defensive actions in Hardpoint mode and CTF.
  • Increased the score limit in Attrition
  • Flag Return points reduced
  • Flag Carrier killed points reduced
  • Explosives detonated by Dead Man's Trigger are now slightly delayed
  • Explosives detonated by Dead Man's Trigger now play a warning sound before exploding
  • Slightly decreased the damage of the Smart Pistol when not locked onto a Pilot
  • Slightly decreased the hip-fire accuracy of the Smart Pistol
  • Certain Burn Cards could be exploited to give multiple uses
  • Evac Dropships are now more responsive to Pilots entering them
  • Hacking a Mega Turret will now restore it's health to full
  • Cluster Missiles damage reduced against Evac Dropships

Bug Fixes
  • Titan could become stuck in the position he lands in
  • Auto-Titan wouldn't stand up until you embarked into it
  • Several rare server issues restarting the game in to the lobby
  • Pilot could end up out of bounds while rodeoing a Titan as it is destroyed
  • Pilot could warp through certain locations when jumping off a Titan
  • Rodeoing a Titan that has been doomed by your SMR could kill you
  • Players being able to enter some geometry in Smuggler's Cove
  • Titanfall will now give proper kill credit when it kills a Pilot embarking into their Titan
  • Minions in Attrition now continue to spawn until the Epilogue begins
  • Player couldn't hack a Mega Turret console
  • Server would sometimes error when leeching a Spectre
  • Hardpoints sometimes awarded defense score to players not near the hardpoint
  • Rare issue when ejecting from a Titan
  • Server would sometimes error after a match while returning to the lobby
  • Double XP burn card sometimes not being applied properly
Quelle: EA, Respawn

Kommentare

.HeldDerWelt. schrieb am
Trivium3k hat geschrieben:
gutsandhonor hat geschrieben:Stimmt sind sehr schnell vorbei! Wie hoch ist es denn jetzt? Kann gerade nicht zocken!
Das Scorelimit war bis jetzt bei 250, hab mir gestern auf Twitch kurz einen Stream angesehen, und das Limit dürfte jetzt bei 300 liegen. Also ne 3-5 Minuten längere Rundenzeit schätz ich mal (kommt auch natürlich auf das Können der Spieler an ^^)
Naja macht eher so um die 1-2 Minuten länger. Hätte mir 500 gewünscht, vllt kommen in Zukunft ja Einstellungsmöglichkeiten.
Kernel32Master schrieb am
Titanfall ist das beste COD seit langem!! :twisted:
Hält den Puls dauerhaft oben, ist schnell und sieht trotz veralteter Engine auf höchsten Einstellungen wirklich gut aus! Läuft absolut geschmeidig!
Ist jeden Cent wert!!!
Trivium3k schrieb am
gutsandhonor hat geschrieben:Stimmt sind sehr schnell vorbei! Wie hoch ist es denn jetzt? Kann gerade nicht zocken!
Das Scorelimit war bis jetzt bei 250, hab mir gestern auf Twitch kurz einen Stream angesehen, und das Limit dürfte jetzt bei 300 liegen. Also ne 3-5 Minuten längere Rundenzeit schätz ich mal (kommt auch natürlich auf das Können der Spieler an ^^)
unknown_18 schrieb am
Einfach ignorieren, der Trollt doch jedes Spiel das nicht in einer DOS Box läuft, also jedes. ;)
Creepwalker schrieb am
dosbox hat geschrieben:Titanfall...
Spielt diesen kurzweiligen und überteuerten Dreck überhaupt noch jemand?
Ja. Deine Mutter. :twisted:
schrieb am
Titanfall
ab 4,28€ bei