Dark Souls 3: Nächster Patch soll vor der Erweiterung "Ashes of Ariandel" erscheinen - 4Players.de

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Action-Rollenspiel
Entwickler: From Software
Publisher: Bandai Namco
Release:
12.04.2016
12.04.2016
12.04.2016
Test: Dark Souls 3
90
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Leserwertung: 87% [2]

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Dark Souls 3: Nächster Patch soll noch vor der "Ashes of Ariandel"-Erweiterung erscheinen

Dark Souls 3 (Rollenspiel) von Bandai Namco
Dark Souls 3 (Rollenspiel) von Bandai Namco - Bildquelle: Bandai Namco
Bandai Namco Entertainment und From Software wollen noch vor dem Stapellauf der "Ashes of Ariandel"-Erweiterung zu Dark Souls 3 am 25. Oktober 2016 ein weiteres Update für das Rollenspiel veröffentlichen, wie Gamespot berichtet. Der für diesen Freitag, den 21. Oktober, geplante Patch soll u. a. Änderungen an den Gleichgewichtswerten vornehmen. Zudem sollen Animationen angepasst und diverse Fehler behoben werden. Hier das Changelog im Original:

  • Adjusted poise values across the board. Poise is now more effective for heavier weapons and armor.
  • Improved regular attack animations of hammer category weapons.
  • Improved regular attack animations of greatsword category weapons.
  • Improved regular attack animations of axe category weapons.
  • Improved regular attack animations of fist category weapons.
  • Improved the "Neck Swipe" weapon skill animation of scythe category weapons.
  • Fixed a bug where strong attacks performed using whips would not deal additional damage when fully charged.
  • Fixed a bug where strong attacks performed using the Pickaxe would consume stamina multiple times per attack.
  • Adjusted the "Onislayer" weapon skill hitbox timings for Onikiri and Ubadachi.
  • Adjusted the hitbox timings of the claw category weapon skill "Leaping Slash".
  • Fixed a bug where rolling attacks on Astora's Greatsword could not be parried.
  • Improved the "Wrath of the Gods" weapon skill animation for Wornir's Holy Sword.
  • Improved the "Blind Spot" weapon skill animation for Corvian Greatknife and Handmaiden's Dagger.
  • Improved the "Shield Splitter" weapon skill animation for Mail Breaker and Irithyll Rapier.
  • Improved the "Wolf Leap" weapon skill animation for Old Wolf Curved Sword.
  • The weapon skill of Old King's Great Hammer "Molten Perseverence" will now release lava on both hits.
  • Improved the "Darkdrift" weapon skill animation for Darkdrift.
  • Reduced effectiveness of rolling attack animations on Gotthard Twinswords while dual wielding.
  • Increased effectiveness of the sorcery "Pestilent Mercury".
  • Improved the cast animation of miracle "Lifehunt Scythe".
  • Increased poison and toxic buildup of the pyromancies "Poison Mist" and "Toxis Mist", respectively.
  • Increased durability damage buildup of the pyromancy "Acid Surge".
  • Increased duration of the "Warcry" weapon skill.
  • Fixed a bug where the player's lock-on target would automatically change even if "Toggle auto lock-on" was set to "OFF".
  • Fixed a bug where the leader board for Darkmoon Knights would display incorrect statistics.
  • Fixed a bug where the fog wall near Holy Knight Hodrick would sometimes not disappear during multiplayer even after defeating him.
  • Fixed a bug where Orbeck of Vinheim would sometimes die before the player purchased all his spells.
  • Fixed a bug where Patches and Greirat would never return if sent to steal after defeating all bosses.
  • Fixed a bug where female characters were subject to counter damage during certain movement animations.
  • Fixed a bug where equipping Vordt's Great Hammer or Irithyll Straight Sword in the left hand would cause enchantments to disappear from weapons in the right hand.
  • Fixed a bug where two-handing certain weapons would cause the stealth effect on Slumbering Dragoncrest Ring to not work correctly.
  • Fixed a bug where Hornet Ring was not working for claw category weapons.
  • Fixed a bug where dash attacks could not be performed using Farron Greatsword.
  • Fixed a bug where strong attacks using Lothric Knight Sword were not dealing thrust type damage.
  • Fixed a bug where dash attacks using Onikiri and Ubadachi were not dealing thrust type damage.
  • Addressed other game balance issues and fixed other flaws.

Letztes aktuelles Video: Ashes of Ariandel - Choose your allegiance PvP Trailer


Quelle: Gamespot

Kommentare

DonDonat schrieb am
Ich als großer DS Fan hab aktuell irgendwie keine Muße mehr für DS3...
Könnte daran liegen dass PVP in DS3 meist extrem Laggy ist oder ich dort (im Vergleich zu den anderen DS Titeln im Multiplayer) die meisten "Hacker" gesehen habe, oder daran dass ich vor DS3 erst noch mal DS1 mit nem neuen Char ins NG++ gespielt habe, aber insgesamt werde ich das DLC wohl erst mal nicht spielen.
Vielleicht ändert sich dass zur Weihnachtszeit, vielleicht auch nicht, mal sehen. Immerhin hab ich immer noch nicht alle Achievements bei DS3 und müsste vor dem DLC erst mal dort weiter machen...
The_Outlaw schrieb am
Halleluja, Poise wird doch noch überarbeitet!
Direkt ein zusätzlicher Motivationsschub, wenn ich vor dem DLC nen neuen Char mache.
mcRebe schrieb am
ja das find ich ebenfalls gut!
noch schöner wäre es allerdings, wenn die straight swords und eventuell katanas mal etwas generft werden. liest man ja überall, dass die sich zu sehr im vergleich zu den anderen waffenkategorien abheben. einfach die haltbarkeit halbieren würde vlt sogar reichen. >:)
the curie-ous schrieb am
Eine Poiseänderung!!!!!!!!
Für mich als strikter OffSouler eine sehr gute Nachricht.
schrieb am

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