World of WarCraft: Cataclysm: Mastery-System und Meisterschaftsboni - 4Players.de

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Rollenspiel
Entwickler: Blizzard
Release:
07.12.2010
Test: World of WarCraft: Cataclysm
88

Leserwertung: 75% [9]

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WoW Cataclysm - Mastery-System; Meisterschaftsboni

In der aktuellen Beta-Version von World of WarCraft: Cataclysm sind die Meisterschafts-Boni (Mastery-System) wieder mit enthalten. Je nach Talentverteilung (Skillung) erhalten die Charaktere einen Bonus, der eine weitere Form der Spezialisierung darstellt. Zusätzlich lassen sich die Meisterschafts-Boni durch den neuen Wert "Meisterschaftswertung" auf hochstufigen Gegenständen steigern.

Todesritter
Blut: Schadensreduktion via Schild; 50% des geheilten Wertes von Todesstoß
Each time you heal yourself via Death Strike, you gain 50% of the amount healed as a damage absorption shield. Absorb increased further by mastery rating.
Frost: 20% mehr Frostschaden
Increases all frost damage done by 20%. Damage increased further by mastery rating.
Unheilig: 20 mehr Schaden durch die Krankheiten
Increases the damage done by your diseases by 20%. Damage increased further by mastery rating.

Druide
Wiederherstellung: Heilsprüche über Zeit auf Personen mit wenigen Gesundheitspunkten sind bis zu 20% effektiver
Increases the potency of your heal over time spells by up to 20% based on the current health level of your target (lower health targets are healed for more). Healing increased further by mastery rating.
Wilder Kampf: Schadensabsorption durch Wilde Verteidigung um 32% erhöht und 20% mehr Blutungsschaden in Katzenform
Increases the damage absorbed by your Savage Defense ability by 32% and increases the damage done by your Cat Form bleed abilities by 20%. Absorb and damage increased further by mastery rating.
Gleichgewicht: 12% Bonusschaden für Finsternis
Increases the bonus damage from Eclipse by 12%. Damage increased further by mastery rating.

Jäger
Tierherrschaft: 20% mehr Schaden vom Begleiter
Increases the damage done by your pets by 20%. Damage increased further by mastery rating.
Treffsicherheit: 16% Chance auf einen zusätzlichen Angriff, der 80% des normalen Schadens anrichtet.
Grants a 16% chance for your ranged attacks to also instantly fire an additional ranged shot for 80% normal damage. Chance increased further by mastery rating.
Überleben: Alle Angriffe mit Elementarschaden verursachen 20% mehr Schaden
Increases all elemental damage you deal by 20%. Damage increased further by mastery rating.

Magier
Arkan: Erhöht den Zauberschaden um bis zu 12% basierend auf dem unverbrauchten Mana des Magiers.
Increases all spell damage done by up to 12% based on the amount of mana the Mage has unspent. Damage increased further with mastery rating.
Feuer: Alle nicht periodischen Feuerangriffe richten 10% zusätzlichen Schaden über vier Sekunden an.
Causes your non-periodic fire spells to deal 10% additional damage over 4 sec. Damage increased further by mastery rating.
Frost: Ein Frostblitz lässt das Ziel 12% mehr Schaden von anderen Attacken erleiden.
Your Frostbolt spell causes its victim to take a 12% increased damage from all other spells you attack the victim with. Damage increased further with mastery rating.

Paladin
Schutz: Erhöht die Blockchance für Nahkampfangriffe um 16%.
Increases your chance to block melee attacks by 16%. Block chance increased further by mastery rating.
Vergeltung: Erhöht sämtlichen Heilig-Schaden um 20%.
Increases all holy damage done by 20%. Damage increased further by mastery rating.
Heilig: Die Heilzauber hinterlassen einen schützenden Schild auf dem Ziel; Dauer 6 Sekunden für 8% des geheilten Wertes.
Your healing spells also place an absorb shield on your target for 8% of the amount healed lasting 6 sec. Absorb increased further by mastery rating.

Priester
Schatten: Ihr habt eine 10%-Chance, wenn Gedankenschinden oder Schattenwort: Schmerz schaden anrichten, dass ihr einen Schattenorb erlangt. Dieser Schattenorb erhöht den Schaden von Gedankenschlag und Gedankenstachel um 20%.
You have a 10% chance for your Shadow Word: Pain and Mind Flay spells to gran you a Shadow Orb each time they deal damage. The Shadow Orb Increases the damage done by your Mind Blast and Mind Spike spells by 20%. Damage increased further by mastery rating.
Heilig: Die direkten Heilsprüche heilen zusätzliche 10% über sechs Sekunden.
Your direct healing spells heal for an additional 10% over 6 sec. Healing increased further by mastery rating.
Disziplin: Die Wirksamkeit aller Schadensreduktionszauber wird um 20% erhöht.
Increases the potency of all your damage absorption spells by 20%. Absorption increased further by mastery rating.

Schurke
Meucheln: Erhöht den Giftschaden um 20%.
Increases the damage done by your poisons by 20%. Damage increased further by mastery rating.
Kampf: Attacken mit der Waffenhand haben eine Chance von 10%, einen Zusatzangriff mit der Nebenhand durchführen zu lassen.
Your main hand attacks have a 10% chance to grant you an extra off hand attack. Chance increased further by mastery rating.
Täuschung: Erhöht den Schaden aller Finishing Moves um 20%.
Increases the damage done by all your finishing moves by 20%. Damage increased further by mastery rating.

Schamane
Elementar: 20% Chance für Elementar-Überladung. Dieser Effekt lässt einen Blitzschlag, Kettenblitzschlag oder Lavaeruption ein zweites Mal kostenlos treffen, mit maximal 60% des normalen Schadens.
Grants a 20% chance for Elemental Overload to occur. Elemental Overload causes a Lightning Bolt, Chain Lightning, or Lava Burst spell you cast to trigger a second, similar spell on the same target at no additional cost that causes 60% of normal damage and no threat. Chance to trigger increased further by mastery rating.
Verstärkung: Erhöht sämtlichen Elementarschaden um 20%.
Increases all elemental damage done by 20%. Damage increased further by mastery rating.
Wiederherstellung: Erhöht den Effekt der direkten Heilsprüche um bis zu 20%, basierend auf der aktuellen Anzahl der Lebensenergie des Ziels.
Increases the potency of your direct healing spells by up to 20%, based on the current health level of your target (lower health targets are healed for more). Healing increased further by mastery rating.

Hexenmeister
Dämonologie: Erhöht den Schaden eures Dämons um 12% und ihr richtet 12% mehr Schaden an, wenn ihr ein Dämon seid.
Increases the damage done by your demon servants and damage you deal while transformed into a demon by 12%. Damage increased further by mastery rating.
Zerstörung: Erhöht den Feuerschaden um 10%.
Increases all fire damage you deal by 10%. Damage increased further by mastery rating.
Gebrechen: Erhöht den periodischen Schattenschaden um 13%.
Increases all periodic shadow damage you deal by 13%. Damage increased further by mastery rating.

Krieger
Furor: Erhöht den Effekt der Fertigkeiten, die euch in einen Wutanfall versetzen oder diesen verzehren um 80%.
Increases the benefit of abilities that cause you to be enraged or consume an enrage effect by 80%. Enrage abilities improved further by mastery rating.
Schutz: Erhöht die Blockchance um 10% und ebenfalls die kritische Blockchance.
Increases your chance to block by 10% and your chance to critically block by 10%. Chances increased further by mastery rating.
Waffen: Ihr habt eine 16%-Chance mit einem Nahkampfangriff einen zusätzlichen Angriff auszulösen, der 50% des normalen Schadens anrichtet.
Grants a 16% chance for your melee attack to instantly trigger an additional melee attack for 50% normal damage. Chance increased further by mastery rating.


Quelle: MMO-Champion

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